1. Nastanak SAD-a kao imperije zla
Sjedinjene Američke Države su
nastale kao epicentar judejsko - masonske civilizacije. Ova država
je stvorena uglavnom pod uticajem jevrejskih elemenata i pokazala se, po Sombartovim
rečima, kao
“emanacija jevrejskog duha”. Sve sile zla, surovosti, razvrata i raspadanja,
koje su svojstvene judejsko-masonskoj civilizaciji, uobličile su se
najpotpunije i najdoslednije u istoriji SAD-a.
Godine 1905. predsednik SAD-a
Theodore Roosevelt obratio se Jevrejima pozdravnim pismom povodom
250-godišnjice naseljavanja Jevreja u SAD. Opisujući zasluge Jevreja za
Sjedinjene Države, on je
direktno izjavio: “ Jevreji su
pomogli da se formira država.” A bivši predsednik SAD-a Grover Cleveland
istim je povodom rekao: “Samo neke, ili
čak niti jedna od nacija koje čine američki narod, nije izvršila veći, direktniji ili indirektniji uticaj na razvoj savremenog
amerikanizma
nego što je to ostvarila jevrejska nacija.”
Sjedinjene Američke Države su kao
država bile izgrađene na
robovlasništvu i žestokoj eksploataciji crnaca. Američka nacija se formirala
na krvi, kostima, zemlji i posedima više od 100 miliona ubijenih i mučenih
Indijanaca, pravih vlasnika ove zemlje. Judejsko-masonski novinarski
lobi sve do naših dana nameće pretpostavku o
tome da je Amerika bila stvorena rukama belih kolonista. A zapravo,
je veći deo zemlje, još pre dolaska belaca, bio kultivisan od strane
samih Indijanaca. Belci su nastupili kao okupatori, pljačkaši i
razbojnici, koji su izgradili svoje blagostanje na smrti i patnjama
desetine miliona Indijanaca i robova. Trgovinu robljem je u Americi
započeo sam Kristofor Kolumbo. Pet njegovih jevrejskih saboraca
(Marana), na čelu sa Sanchezom, predložili su mu da zarobi 500 Indijanaca i
da ih proda kao robove u Sevilly.
Zamisao je bila ostvarena, mada
sam Kolumbo iz ovog poduhvata nije izvukao korist, već su to učinili
Marani koji su na taj način započeli eru trgovine robljem u Novom Svetu.
Prvi Jevreji koji su počeli
“trgovati” s
Indijancima bili su H. Levi i N. Lo koji su podigli u Newportu
fabriku
alkohola navikavajući na piće lokalno indijansko stanovništvo. Već posle kratkog vremena u
oblasti Newportu bile su podignute još 22 fabrike za proizvodnju alkohola. Sve
su pripadale Jevrejima. Pomoću “vatrene
vode” i direktnih ubistava (uništavanja celih naselja) u radijusu
većem od 100 km oko Newporta domorodačko stanovništvo Amerike,
Indijanci, bilo je likvidirano. Jevrejska trgovina “vatrenom vodom”
nastavila se širiti. Krajem XVII i tokom XVIII veka znatan deo Jevreja,
moćnih proizvođača alkohola, bavio se trgovinom robljem. Nije slučajno
što je upravo Newport postao centar trgovine robljem.
Savremenici su ga upravo tako i
nazivali -“jevrejski Newport - međunarodni centar trgovine robljem”. U Newportu je Jevrejima pripadalo
300 brodova za prevoz robova. Prema
arhivskim
dokumentima instituta Carnegie u Washongtonu su tri četvrtine
trgovaca
robljem bili Jevreji koji su živeli uglavnom u Newportu. Najpoznatiji židovski
trgovac robljem, koji se ovim kriminalnim obrtom bavio gotovo pola veka,
bio je Aaron Lopez koji je lično kontrolisao polovinu trgovine
robljem. Newport je u vreme A. Lopeza bio mesto u kojem je nikla
jedna od prvih masonskih loža na teritoriju SAD-a, u 90 posto slučajeva
sastavljena od Jevreja, a nakon 20 godina konstituisana je još jedna -
Car David - koju su u potpunosti činili Jevreji.
Drugi centar jevrejske trgovine
robljem u SAD-u bio je Charleston u Južnoj Karolini. Ovde su jevrejski preduzetnici takođe podigli veliki broj
fabrika alkohola čiji su proizvodi transportovani u Afriku u zamenu za roblje.
Međutim, robovi iz ove “razmene” nisu išli samo u SAD, već i na
jevrejske robovlasničke plantaže u Zapadnoj Indiji. Tu su dva jevrejska
mešetara Ayerger i Zeiller, koji su tesno bili povezani sa Rotshschildima,
osnovali robovlasničku agenciju Assiento.
Za Jevreje poput Aarona Lopeza
Afrikanci su bili isto što i divlje životinje ili stoka. Sastav
jevrejske trgovine robovima-crncima u XVIII veku bio je uspostavljen na sledeći
način:
1. Na teritoriji Afrike su
formirane podružnice trgovaca robljem koji su na sve načine (nasiljem,
opijanjem, obmanom) hvatali crnce i okivali ih u lance.
2. Iz SAD-a su dolazili brodovi
puni pića na kojima su nesrećnike, posle opuštanja “vatrenom vodom,”
zatvarali u tamnice i šibali. Hranu i vodu su im dodavali kroz uzak
otvor kroz koji se čovek nije mogao niti provući. Pre polaska broda u
Ameriku kapetani-robovlasnici, bi se razračunavali s
trgovcima-robovlasnicima. Za svakog crnca su davali ili 400 litara razblaženog
alkohola (najčešće u vidu ruma), ili 40 kilograma baruta ili čak 18-20
dolara u novcu.
3. Robovlasnički brodovi su
stizali u SAD i tu su se, kroz već razrađenu mrežu raznovrsne berze,
crnci prodavali po celoj zemlji. Vrednost jednog roba dostizala je 2000 dolara.
Već sredinom XVIII
veka svaki šesti stanovnik istočnih država SAD-a bio je rob-crnac.
Jevrejski trgovci robljem su, za
to vreme visoku, cenu crnaca objašnjavali čestom smrtnošću na putu iz
Afrike u SAD. Zapravo, na
temelju istorijskih podataka, od deset crnaca obično je samo jedan dospevao
do obala SAD-a. Samo između 1661.-1774. godine iz Afrike je u SAD
bilo dovedeno oko milion živih robova, a više od devet miliona ih je
umrlo na putu. Prihod jevrejskih trgovaca robljem od ovog poduhvata
je iznosio najmanje dve milijarde dolara, prema cenama iz sredine
XVIII veka što je bila astronomska svota za to vreme. Ovaj prihod je
poslužio da se učvrsti moć jevrejskog finansijskog kapitala.
U XVII stoljeću, kada su evropski
kolonisti počeli preplavljivati Severnu Ameriku, njena teritorija je bila
naseljena mnogobrojnim indijanskim plemenima. Osvajači uopste nisu
uzimali u obzir domorodačka prava i plemenske interese Indijanaca i
doslovno su im od samog početka objavili rat do istrebljenja. Naravno,
naoružani lukom i strelom, Indijanci se nisu mogli na odgovarajući način
suprotstaviti osvajačima.
U oružanim sukobima na
jednog ubijenog osvajača, ginule su desetine Indijanaca. Završivši na takav način
s muškarcima, kolonisti su napadali
na indijanska naselja, gde su
ostajale samo žene, deca i starci i bezdušno ih ubijali. Ona
indijanska plemena koja osvajači nisu mogli uništiti silom oružja,
istrebljivali su podlošću i lukavstvima.
Najrasprostranjenija metoda bila
je prodaja Indijancima pokrivača zaraženih velikim boginjama ili drugim opasnim bolestima, a
takođe i
prodaja otrovnih pića.
Osvojivši zemlju koja je
pripadala Indijancima, kolonisti su njih, domorodačko stanovništvo,
proglasili strancima. Prema zakonima SAD-a (koji su vredeli sve do 1924.
godine!) Indijanci nisu bili građani te zemlje i nisu u njoj imali nikakva
prava. Navešću nekoliko karakterističnih primera.
Jedno od mnogobrojnih indijanskih
plemena - Cherokee, do XVII veka živelo je na teritoriji današnje
Virginije, Caroline, Alabame i Georgije, zauzimajući široki pojas
teritorije između planina i mora.
Posle 1721. Godine, beli osvajači počeli su
postupno da potiskuju ovaj narod, zauzimajući njegovu zemlju i ostavljajući mu
samo mali prostor.
Godine 1791. vlada SAD-a
nametnula je tom narodu razbojnički ugovor lišavajući Cherokee
velikog dela njegove istorijske teritorije.
Ostale zemlje ovog plemena
proglašene su tobože neprikosnovenima. Međutim, posle 35 godina
okupacijska politika se radikalizuje. Pri vojnom ministarstvu SAD formira se Uprava za indijanska pitanja.
Podčinjenost Indijanaca vojnom
ministarstvu svedoči o tome da federalne vlasti nisu skrivale svoje planove
o produženju rata s
Indijancima. Vlada SAD-a realizuje nasilno preseljavanje
indijanskih
plemena u tada puste oblasti Divljeg Zapada. Prinudnom
preseljavanju je
podvrgnuto pet velikih plemena koja su živela na jugoistoku SAD-a,
a među
njima su bili i Cherokee. Preseljavanje je izvedeno kao vojna operacija
oružanih snaga SAD-a i bilo je praćeno neverovatnim nasiljem, masovnim
ubistvima i bezakonjem. Vojni strvinari su pljačkali indijansku svojinu i
oduzimali im stoku.
“Demokratska” vlada SAD-a, pod
prijetnjom smrti, okuplja“predstavnike” indijanskih plemena, kako bi s njima
zaključila“dobrovoljni” ugovor о prodaji zemlje. Okupivši tako, silom, 400 od
17000
Indijanaca iz plemena Cherokee na “plemenski skup”, okupatori su prisilili
“narodnu skupštinu” da odobri ugovor koji je uskoro bio ratifikovan u
Kongresu SAD-a. Tako je plemenu Cherokee bilo oduzeto 7 miliona jutara dobro obrađene zemlje. Okupivši
sve Cherokeeije, vojska ih je proterala na novoodređenu “indijansku
teritoriju” preko Mississippija. Od 17000 Cherokeea za vreme selidbe
je umrlo 4000 ljudi. Kasnije je i ova zemlja bila oduzeta Cherokeejima.
Okupatori su im ukupno oduzeli 81,2 miliona jutara zemlje.
Preko Mississippija su bili
prognani i Chiikasaawi, Choctawi, Creeki i Seminole koji su živeli na
jugoistoku SAD-a. Američki general Jackson, koji se proslavio neviđenom
surovošću u pohodima protiv Indijanaca,
1818. godine je u Floridi istrebio
najmanje trećinu Seminola.
Govoreći kako se sprovodila
kolonizacija ovih zemalja, Sombart piše: “Grupa izdržljivih
muškaraca i žena - otprilike po dvadesetak porodica -
upućivala se u nenaseljenu pustaru kako bi započeli novi život. Od ovih dvadeset porodica
devetnaest je bilo opskrbljeno plugom i srpom; oni su išli s
namerom da krče šumu, pale stepu i da svojim vlastitim radom zarađuju
sebi hranu. Dvadeseta porodica je otvarala radnju i pomoću trgovine
- možda čak pokretne trgovine - opskrbljivala je svoju sabraću preko
potrebnim dobrima koje zemlja nije pružala. Ova dvadeseta porodica
uskoro uzima na sebe i skupljanje poljoprivrednih proizvoda koje je
proizvodilo ostalih devetnaest porodica. Ona pre ostalih dolazi do vlastitog
novca i zato, u slučaju potrebe, može pozajmljivati drugima.
Često je u 'trgovini' koju su oni
držali, postojalo nešto kao zemljoradnička kreditna banka, a često verojatno
i agencija za prodaju zemlje i slična preduzeća. Na taj način,
zahvaljujući delatnosti ove dvadesete porodice, zemljoradnik Severne
Amerike od samog početka dolazi u dodir s novčanim i kreditnim poslovanjem
Staroga sveta. Svi proizvodni odnosi se od samog početka odvijaju na
savremenim temeljima. Duh grada se pobedonosno probijao u
najudaljenija sela. Može se reći da se od prvih dana kolonizacije narodna
privreda Amerike počinje prožimati kapitalističkim duhom i
elementima kapitalističke organizacije. Jer, ova
prva jezgra se uskoro razgranavaju
u velike organizacije. Ali, ko je stavio na ovaj Novi svet
kapitalistički pečat, ko zapravo, ako se kao odlučujući faktor uzme čisto ličnii
element, a ne istorijska konjunktura?
Dvadeseta porodica i u svakom
selu!
Dovoljno je reći da je ova
dvadeseta porodica svaki put bila jevrejska porodica koja se pridruživala
grupi doseljenika ili je dolazila nakon što bi oni osnovali koloniju.”
Jevrejske
trgovačke ispostave, gde su za alkohol ili oružje trgovci (najčešće
jevrejski) otkupljivali od Indijanaca krzno i gledali na njih kao na objekt
eksploatacije, nisu dopuštale predstavnicima drugih ispostavada eksploatišu
“njihove Indijance”. Na koji način su beli trgovci kažnjavali nepokorne
Indijance, svedoči sledeća priča:
Jednom su se na Missouriju
pojavili trgovci, predstavnici druge ispostave, i počeli otkupljivati
krzno po povoljnijoj ceni. Tada su trgovci stare ispostave rešili da “kazne”
Indijance koji su prodavali krzno konkurentima. Godine 1837. je bio
poslat u ispostavu Fort-Union čovek koji je bolovao od boginja, a
upravnik ispostave, koji je bio upozoren,pozvao je u Fort-Union 500 najboljih
lovaca od onih koji su prodavali krzno konkurentima. U ispostavi
su ih zarazili krvlju jednog bolesnika, a
zatim se upravnik oprostio s
njima. Nije prošlo ni mesec dana, a sva plemena su obolela od boginja.
Sačuvano je svedočenje upravnika ispostave Fort-McKenzi koji je
posetio jedno od zaraženih sela da bi video kako deluje infekcija. Video
je da su između wigwama ležale stotine leševa, a samo su dve žive
Indijanke pevale pogrebne pesme.
Trgovci-zlikovci nisu na taj
način samo ubijali Indijance, već su i zarađivali na njihovoj smrti jer
su sa pokojnika skidali odeću sašivenu od odabranih bizonskih koža i slali
je u svoje trgovine po gradovima.
Oružane snage SAD-a su se
razvijale i jačale zahvaljujući operacijama masovnog ubijanja Indijanaca. U
svakoj zgodnoj prilici beliosvajači bi napadali
Indijance i zverski ih ubijali. Prećutno geslo ovog genocida
bilo je: “Potpuno očistiti Ameriku od
Indijanaca.”
Godine 1864. odred majora
Chiwingtona je na prepad napao naselje Cheyenna i pobio sve koji su se tamo
zatekli. Američki vojnici su skalpirali čak i žene i decu. Nakon nekoliko
godina na reci Washita, kao rezultat novog podmuklog napada koji je izveo
general Custer,
istrebljenje Cheyenna bilo je dovršeno.
Vlada SAD-a 1862. godine donosi
Zakon о naseljavanju Zapada, tj. indijanskih teritorija. Kako bi
stimulisala belce za borbu protiv Indijanaca, svakom kolonisti je
obećala besplatnih “160 jutara dobre zemlje u trajno vlasništvo”.
Indijanci - vlasnici ove zemlje - stavljaju se izvan zakona. Do kraja
šezdesetih godina po celoj zemlji sprovode se masovni progoni i ubistva
Indijanaca. Sačuvano je pismo jednog od prvih kolonista Kalifornije:
“... Često sam se sporio sa
Goodom о Indijancima. Good smatra da
je potrebno ubijati svakog muškarca i ženu, ali Indijanke treba ostavljati žive. A meni je bilo jasno da mi trebamo ubijati i
indijanske
žene.”
Vlasti mnogih država u SAD-u su
plaćale velike svote novca za svaki skalp ubijenog Indijanca. Na taj način
američki vojnici su se
iskupljivali pred nadređenima. I danas se u američkim muzejima
čuva
golema količina ovih skalpova.
Kongres SAD-a 1871. godine
ratifikuje Zakon о indijanskim rezervatima. Nakaznije od zločina drevnih
egipatskih faraona, koji su preseljavali narode, ovaj Zakon je
legalizovao totalnu pljačku Indijanaca, preobrazivši prave vlasnike
zemlje u obespravljene robove ostavljene na milost i nemilost sitnim
federalnim službenicima.
Godinu dana posle donošenja ovog
Zakona federalni
opunomoćenik za indijansko pitanje je ovako okarakterisao državnu politiku
SAD-a prema Indijancima: “Potrebno je jasno shvatiti da se о odnosu
civilizovane države prema divljacima ne može postaviti pitanje časti
nacije. S divljim ljudima je potrebno postupati isto kao i s divljim životinjama.
To znači postupati s njima onako kako je u datoj situaciji najjednostavnije:
ratovati, naneti im poraz ili se spašavati od njih begom.
Indijanac se treba u rezervatu osećati onoliko dobro, a izvan njega
onoliko loše koliko je to potrebno vladi. Oni koji se pokažu poslušnima,
dobit će hranu i državnu zaštitu. A one koji se budu loše ponašali,
potrebno je odmah kažnjavati ili uništavati...”.
Sasvim je očigledno kako državna
politika SAD-a prema
domicilnom narodu Amerike oponaša jevrejsko-talmudski model odnosa Jevreja
prema gojima (akumi, nohri itd.). Taj isti odnos prema drugim ljudima
kao prema stoci, ta ista zaprepašćujuća surovost i osećaj da im je sve
dopušteno, susreće se kod fanatičnih Jevreja.
Odnos prema zemlji i imovini
Indijanaca kao ničijoj, slobodnoj, takođe ponavlja jednu od
temeljnih normi Talmuda koji vlasništvo nejevreja smatra “slobodnim
jezerom”. Rukovodeći se ovim principom, jevrejsko-masonska vlada SAD-a je 1899.
godine obznanila početak
novog grabeža indijanske zemlje koja im je tek nedavno bila
zapisana
“zauvek” - američka vlada, slično jevrejskim boljševicima u
Rusiji,
odlučila je još jednom konfiskovati indijansku zemlju. Organizovana
je opšte
američka kampanja imenovana “Trkom”.
U pozivu vlade SAD-a je pisalo:
“Svaki beli građanin Sjedinjenih Država koji želi dobiti besplatnu
zemlju treba se 22. aprila 1899. Godine javiti na ranije određen položaj.
Toga dana, u osam ujutro, bit će dan signal za start. Svaki učesnik 'trke'
dobit će besplatno onaj deo zemlje koji osvoji pre drugih. Najbrži dobijaju
više od ostalih!” Ove “trke” su okupljale hiljade belaca koji su se želeli
okoristiti na račun Indijanaca.
Svaki učesnik je držao u ruci
komad belog platna. Prvi koji bi uspeo postaviti svoju belu zastavicu na
još nezauzetu indijansku zemlju, postajao bi njen vlasnik. Tako je
na američkoj zemlji trijumfovao talmudski duh.
Prvobitna akumulacija kapitala,
koja je dala mogućnost SAD-u da uspešno razvije svoju ekonomiju, bila je
ostvarena na račun trgovine robljem, eksploatacije robova, pljačke
indijanske imovine i njihove zemlje. Mit о američkim kolonistima koji
svojim radom osvajaju zemlju je ista takva izmišljotina kao i mit о
američkoj demokratiji. Veliki deo zemlje kultivisali su Indijanci,
a ne belci. Zemlja na kojoj su beli okupatori počinjali od nule, bila
je osvojena i kultivisana rukama robova.
Beli osvajači su razrušili civilizaciju
i kulturu Indijanaca koja je po svojim duhovno-moralnim vrednostima bila na
mnogo većem nivou od
judejsko-talmudske i približavala se hrišćanskim shvatanjima.
Patološka
surovost i gramzivost, koje su karakterisale bele okupatore Severne Amerike,
bile su apsolutno tuđe Indijancima. Opravdano su te bele pridošlice
smatrali ljudima koji nisu sasvim normalni, koji su oštećeni i koji
jedino zaslužuju sažaljenje. Na taj način bele osvajače Amerike promatrali
su ruski pravoslavni sveštenici na Aljasci i u Kaliforniji, hrabro razobličavajući
njihove razbojničke “podvige.”
Istinsko hrišćanstvo je uvek
štitilo Indijance od surove samovolje i pljačke njihove imovine. Na američkim
teritorijama, koje su sve do XIX veka pripadali Rusiji, Indijanci
su u potpunosti opstali. Štaviše, mnogi od njih koji su primili hrišćanstvo
uspeli su i očuvati svoju kulturu.
Nastavak sledi......
Žrtve se menjaju, dželati ostaju isti.
ОдговориИзбриши